Tomt

Idag kom jag hem från jobbet och det var... TOMT!!

Ingen som har stökat till, ingen som kommer springandes o vill kramas, ingen som går omkring o retas eller är ivägen, ingen som tittar på mig med världens finaste puppy-eyes så att hela jag smälter, ingen som sitter o trummar o datarummet som man kan hoppa in o skrämma.
Min Daniel åkte nämligen iväg på ett par dagars motorcykelsemester med en kompis i morse.

VAD SKA JAG GÖRA!?!? Jag har varit hemma i en o en halv timme, och efter en liten promenad, en tur med skräpet och lite koll runt på internet så är jag liksom... Ja, färdig.

Jag tror alltid att det ska bli lite "skönt" med en stunds andrum och att bara vara ensam, men jag inser nästan direkt att hur mycket jag än känner för att slå på Daniel ibland (eller bara skrika rakt ut och jaga honom, när han är på sitt allra jäkligaste humör) , så saknar jag honom direkt. Jag har till o med saknat honom extra mycket under dagen på jobbet, bara för att jag visste att han inte skulle vara hemma när jag kom hem från jobbet, och inte heller skulle jag få krama på honom under natten. Kan satsa en slant på att jag inte kommer kunna sova i natt...

Jag är en mes. MEEEEEEEEEEEEEEES!
BIG TIME!



Kom hem igen min sötnöt!!!


Kommentarer
Postat av: Ammi

så konstigt det kan vara , och sen blir du trött på att han retas med dig



Tiden går fort , han är snart hemma och retas och stökar till för dig igen, haha, men för det mesta är han väl gullig?



Kram



2011-07-26 @ 21:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0