Fel i hjärnan.

Jag älskar när folk, inklusive jag själv, har sådana där puckade stunder där man tänker helt fel och för ett par sekunder står helt förbryllad och bara inte förstår vad fasen folk menar.

För ett par dagar sen sa min älskade pojkvän att han länge funderade på varför det stor en lapp i garaget där de sa att de skulle ha mask-insopning där på tisdag. What the hell liksom?!?!
Ja, det va alltså innan han insåg att det inte var maskar de skulle sopa in, det va smutsen de skulle sopa ut= maskin-sopning. Bra där. :P

Idag läste jag en lapp om avdelningen som jag började arbeta på, och jag började fundera på vad jag egentligen hade gett mig in på, för vad fasen gör ett anal-system?!?! Sen visade det ju sig va ett analys-team. Tur att jag inte läste högt. Det hade kunnat sätta igång konstiga rykten. Haha!



Inte en enda mask har jag sett till i garaget. Som tur är. Äckliga slemmiga saker!

Kommentarer
Postat av: Ammi

Ha, ha , det var kul! Kram

2011-06-20 @ 20:51:05
Postat av: Jessica

Hahaha, mycket roligt! Bra att du tänkte efter först innan du sa ngt, sånt där kan förfölja en hela karriären! :)

2011-06-21 @ 14:02:32
URL: http://himlagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0