Iiiiiiihhh

Sådär, nu har vi utrymme i lägenheten igen!

Vi har burit ut tält o grejer i Nickes bil, och har bara smågrejer kvar att ta med innan avfärden imorn. Nu har jag mest bara problem med att sysselsätta mig. Daniel duschar, jag kan inte sova än, men jag vill inte äta eftersom jag har kört igång diskmaskinen för att ingen disk ska stå o bli äcklig under veckan. Jag KAN inte dricka nåt gott, för vi har ingen mjölk, ingen dricka eller saft, för vi har självklart inte handlat när vi ska va borta i en vecka. Jag kan poppa popcorn, men det betyder också disk, och hur gott är det att äta popcorn o dricka vatten liksom??

Jä, det va mitt i-landsproblem för dagen liksom.

Hoppas, hoppas, HOPPAS att det blir fint väder i veckan nu. Jag VIIIILL!! Woohoo!

Ölölölölölölöl. Mmmm...

Kommentarer
Postat av: Lova

Blir Ingen disk av popcorn om man låter bli att hälla upp dom i en skål, knäppis ;)

2011-06-06 @ 20:34:01
Postat av: Ammi

ni får toppen , kram

2011-06-07 @ 22:15:58
Postat av: Sanna

Lova, Men Vi har en Big Popper, inga jäkla micropopcorn här inte! :P

2011-06-12 @ 13:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0