JAG LEVER!!!

JAG LEVER!! DET ÄR ETT MIRAKEL!!!

Haha... Skämt åsido, det gick helt problemfritt att åka både till och från jobbet, och jag börjar nästan till o med förstå vad jag ska hålla på med på jobbet. Mycket spännande. Fast mest kändes det som att jag hälsade på massa människor, hade rast, hälsade på folk, hade rast... Ja, ni fattar grejen. :P Men det var trevliga människor, och jag har lärt mig hantera min truck. Wiiee!

Underbara nyheter är att jag kan välja att arbeta 6.30-15.12 (ja, 15.12, inte kvart över. Rasterna är också ojämnt antal minuter. Men jag klagar inte, facket har ordnat det jäkligt bra, trots konstiga tider. :P) vilket betyder mer eller mindre inget körande i köer och långa sommarkvällar efter jobbet! :D Sen har vi ledigt på midsommarafton också. YES!

Me very happy!!

Ps. Det borde va spöstraff på folk som byter fil i Tingstadstunneln över heldragen linje UTAN att blinka. DÖÖÖÖÖ äckliga människor, DÖÖÖÖÖÖ!!!

Kommentarer
Postat av: Ammi

Du är jätteduktig !!!! vilka bra tider , det gör ju inget om det är ojämnt, men svårt att komma ihåg kanske. Ha det bra, Kram

2011-06-20 @ 20:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0