Blö.

Nej, jag är inte riktigt inne i en bra period just nu.

Det känns som att jag kämpar varje dag för något som inte kommer hända. Jag vet att det inte är omöjligt att få jobb, och att jag antagligen kommer få ett, och det är fortfarande mycket bättre än att totalt vantrivas på ett annat arbete, men det ger inte direkt massor av energi.

Jag är dessutom trött på att vara ensam hela tiden (alltså under dagarna), jag är trött på att vara ledsen över att jag inte trivs med mig själv trots att jag jobbar för det, jag är trött på att konstant ha så ont i kroppen att jag knappt vill röra mig och jag är trött på att inte kunna ha några pengar och därmed inte kunna uppfylla det jag vill.

Allt detta är självklart bara i-landsproblem och jag vet det mycket väl, men jag är inte rolig just nu, därför är jag tyst ett tag till.

Jag väntar på bättre tider.

Kommentarer
Postat av: Ammi

Hoppas att de bättre tiderna kommer snart , samtidigt som våren. Nu är du värd lite glada nyheter tycker jag!Men kämpa på , vi är med dig! Kram

2011-03-07 @ 21:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0