Chock

Igår när jag hade bott in mig på Lärkstigen så satt jag och söta syster Dea i soffan o lekte (jag svor mest) med hennes lilla spelmojäng (fråga mig inte om det är ett playstation eller va fan det är, det är en dosa  som man kan spela spel på!! :P ) och faren satt i sin fåtölj.

Då blir det reklam och pappa kommenterar:
"Det där är reklam för den där Gina Tricot va?" (Till och med rätt uttalat!!!!!)
"Jaoo, tror det, eller så är det kanske HM" Säger jag (varpå reklametn tar slut och Gina Tricot logon syns).
"Hah! Nädu, jag kan allt min Gina." Säger pappa förnöjt. Jag sitter mållös.

Vadan detta plötslig mode-intresse? För att inte tala om att han faktiskt lade butikens namn på minnet? Bör jag bli rädd eller orolig? Just nu är jag mest rädd. :P Vem har tagit min pappa!?

Ps. Blev dock lite mindre rädd idag när vi kom till skogen och det första han gör att att jävlas med mig så jag nästan trillar i bäcken. (Som för övrigt har växt tilll sig hastigt och mer ser ut som en flod i storlek med Rehn. ) Kanske har ingen galen modeintresserad alien tagit pappas kroppi besittning, han har iaf kvar retstickedraget, vilket man väl måste erkänna är ett av hans främsta. Haha!

Ps. 2. Jag saknar min skog, det är mysigt o känns så bra att arbeta där med paps. Och att pilla omkring på gården o kräla i gruset under traktorn. Jag mår bra av det. :) Nä, nu ska jag hoppa i mammas säng eller se om jag lyckas irritera henne på nåt annat bra sätt, man får ju passa på. ;)

Kommentarer
Postat av: Ammi

ha,ha , det där med Gina Tricot har jag nog påverkat lite. JA, tur att du myser och tur för P att han har lite sällskap i skogen av sin lilla. Retas tillbaka. Kram

2011-03-24 @ 21:43:51
Postat av: Jessica

HAHAHAHA!!! Jag blir mer lite imponerad av pappa. Kanske kan man lära gamla elefanter att sitta? ;) Låter supermys och jag är avis... nu ska jag ut i solen och göra något nytta på min egen "gård"..haha! Puss

2011-03-26 @ 13:18:50
URL: http://himlagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0