Hemma

Sådärja, nu är jag hemma igen. Efter att ha varit hemma i Småland en lååånghelg. :) Ja, jag är fortfarande förvirrad med mina "hemma"-uttryck, men jag trivs i att vara hemma både här och i Aneby. Haha!

Har till min stora glädje hunnit med att träffa en del vänner, fixat lite hår och gjort sådär 20+ arbetstimmar med pappa på gården. Jag hann inte med något gympass, men jag vill påstå att det funkar lika bra att pulsa fram i blötsnö och dra stockar genom skogen, så jag har inte dåligt samvete. :P

Vi avrundade helgen med att åka in till Jkpg och möta upp Jessan o Andreas, o så åt vi god mat och firade Dea på födelsedagen lite i förväg. Grattis! :) Jäkla bra dagar det här. Wiiee!

Nä, nu är det dags för söndagsmys, har ju trots allt inte träffat Daniel alls tillräckligt mycket denna veckan!!

Kommentarer
Postat av: Ammi

Ja, så härligt att ha dig hemma. Och vad du har jobbat.!!! Lycka till nu med jobb och mys när du kan. Kram

2011-03-28 @ 21:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0