Inte min dag

Eller ja, inte mina dagar kanske jag ska säga. Har varit halvfebrig, halvsjuk, megatrött och seg sen jag kom hem i söndags. Har sökt massa jobb o arbetat med intresseanmälningar och allt, men i övrigt har jag bara orkat sitta o titta ut i luften, läsa och gått på nån liten promenad.

Imorn tänkte jag försöka ta mig till gymet igen, jag måste ju hålla igång nu, men efter min skogshuggarhelg hade jag så ont i kroppen att det va helt löjligt. Jag hoppas att min hudläkare säger att jag kan sluta med medicinen snart, ska på återbesök på torsdag. Hade onekligen varit skönt att slippa känna sig som en 93åring med grav reumatism, och jag misstänker att gymet kanske känns lite mer lockande då också. :P

Idag fick jag en kallelse till Kvinnokliniken på Sahlgrenska också, i maj ska de skära i mig eftersom även mitt vävnadsprov visade på cellförändringar. Kul kul. Förvisso är jag fortfarande glad för att de kollar upp allt och att jag kan göra något för att slippa dö av en långt framskriden livmoderscancer, men va fan, någon jävla gång kunde väl nåt visa sig va bättre än jag trodde?

Jaja, cuttad i eller inte så har jag iaf en massa fina människor runt omkring mig, för att inte tala om världens bästa pojkvän. Ett jobb på det så skulle jag vara helt okej med att nån skär i mig en sväng. Jag tycker det är ett helt rimligt krav!

Kommentarer
Postat av: Ammi

Ja, det är ett rimligt krav, det tycker jag också- kram

2011-03-29 @ 19:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0