Sadist

Jag har ju redan kommit fram till att alla gynekologer samt tatuerare är sadister som gillar att se folk plågas, men nu har jag kommit på en till. MIN POJKVÄN!

Nu när jag har börjat mitt nya liv (hosthost-typ-hhrrrmm) och försöker att hålla mig till popcorn och mitt lördagsgodis så passar han på att totalrensa hela mitt bak-skåp (som av naturliga anledningar är ganska välfyllt med diverse godsaker, då jag som bekant tycker om att baka) och idag har han tyvärr hittat en kaka med nougat.

En halv jäkla kaka nougat bröt han av o sitter o mufflar i sig. Jag tror enbart det är för att han njuter av att se mig plågas o tugga fradga o desperat försöka motarbeta mina reflexer att också attackera godsaken o medans jag klänger mig fast med naglarna i andra änden av soffan.

USCH.



En halv sånhär satte han i sig, den lilla grisen!!!! Jag har sällan känt mig så plågad.

Kommentarer
Postat av: Ammi

Ja, ja , man vet aldrig, han kanske får en liten chokladmage snart.Kram

2011-03-09 @ 13:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0