Tänd ett ljus

Ja, här sitter jag med min dator och försöker få lite inspiration med ett snofsigt doftljus så att jag jag kan söka jobb och arbeta med min intresseanmälan till mötet med min jobbcoach imorn.

Tänkte att det skulle vara lite mysigt att få den där lukten omkring mig och att det skulle kännas lite vuxet att sitta här i lugn o ro och sniffa i luften. Men istället kommer jag på mig själv med att dra eld på tändsticka efter tändsticka o sen släcka dem direkt igen, för att få det att lukta rök o jul. Snacka om bortslösat snofsigt doftljus. Och dessutom är tändsticksasken tom. Hoppsan.




Det bortslösade snofsiga doftljuset. Jepp.

Kommentarer
Postat av: Ammi

Det är musigt med lus iaf/ Mamma Mu Kram

2011-03-21 @ 15:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0