Träning

Idag har jag tränat. Detta innebär att jag har tvingat mig själv till 4 träningspass i veckan 9 VECKOR I RAD!!!

För att ha varit totalt förslöad, kortinsonsvullen och nästintill deprimerad en period så är jag ganska stolt över mig själv. Tyvärr har jag väl inte direkt märkt någon skillnad vad det gäller kroppsmassan, men jag känner iaf att jag blir starkare och starkare. Om inte annat så har iaf min tid som arbetslös fått igång mig att träna igen, inget ont som inte för något gott med sig osv... Eftersom jag vägrar vågar och extrema dieter så får det väl ta tid, men jag hoppas mina små steg till slut leder till något bra.

Nu ska jag dock sminka mig o klä på mig, för snart ska jag ta bussen in till stan o möta bästaste Jessan för lite shopping (för hennes del iaf.. :P), lunchande och sen bio!! :D Daniel är på lan hos en kompis med flera andra kompisar, så det passar perfekt att fly med syrran en sväng. Jag drabbades för övrigt av akut flashback när Daniel nämde "lan". En mental bild av 20 illaluktande och finniga tonårspojkar i någon typ av sal med tjockdatorer, mer eller mindre begravda i berg av pizzakartonger och cola-burkar blixtrade förbi och jag blev nästan lite rädd. :P Daniel sa att jag gärna fick titta förbi, men jag vågar inte, väljer att blunda för fakta o glömma bort att han sysslar med sånt. Haha!! (men jag älskar honom ändå! :) )

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Ammi

Ha, ha , lan typ Elmia , jag tänkte också som du. Hoppas du haft trevligt med syster yster. Kram

2011-03-19 @ 16:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0