ÄNTLIGEN!!!! :D

ÄNTLIGEN är nitar och läder-modet på väg att försvinna i viss mån!!! :D Jag älskar det förvisso, men det är extremt tärande på psyket att inte kunna gå på stan eller titta i en enda onlinebutik utan att vilja ha precis ALLA skor (eller plagg rent generellt) man råkar se!!! :P (Och självklart inte kunna köpa det... Som vanligt)

Visst finns det en del plagg och skor som fortfarande faller mig i smaken (när finns det inte det?!?!), men inte alls lika mkt i de "vanliga" affärerna som man inte kan låta bli att se, alltså underlättar det en hel del.

Nu för tiden så finns det mest såna här...



FULA KILKLACKAR!!! Åhh vad jag hatar dem. Det riktigt kliar i fingrarna när jag ser ett par. Jag vill ta dom OCH BRÄNNA DEM PÅ BÅL!!!




Eller såna här...
 


MISSLYCKADE JÄVLA FÖRSÖK ATT HOTTA UPP TRÄSKOR! Alltså. Nä. Det går inte. INTE OKEJ.


O glöm för Guds skull inte...


DE VIDRIGA HAREMSBYXORNA!!! Som görs ännu mer motbjudande med diverse vämjeliga mönster.


Och självklart...


MAXIKLÄNNINGARNA!! Som jag förvisso inte hyser någon starkare motvilja emot rent estetiskt, men jag har ingen önskan att se gravid ut, vilket alla utan undantag gör, mer eller mindre. Och jag skulle aldrig heller ta på mig någon så blommigt eller färgglatt, och tar man bort det blommiga och/eller färgglada från maxiklänningarna så försvinner liksom grejen.

Hur som helst, stor hiss för det fula modet som gör mitt liv lättare!! :)

Kommentarer
Postat av: Ammi

Ja, jag håller med om vissa delar , för du har skor o stövlar så det räcker. det tar tid att slita ut dem , sen är det ju tur att smaken är olika så inte alla går i likadana kläder. Kan du tänka dig att jag har gått i platåträskor??!! Ha, ha! Kram

2011-05-07 @ 10:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0