Hemåt igen

Efter en nice kväll med grillning och alkohol i Jkpg igår så kom jag idag hem till ett grått Aneby. Dock var det  en trevlig grå eftermiddag med hårfix o mys med vänner. :)
Nu är jag hemma efter första reken i T-torp med pappa. Måste erkänna att jag är lite besviken över årets ko-leverans. De får plus för att inte alla kor är tråkiga o helvita, men stort minus för att det inte finns en enda riktigt liten söt kalv, samt att den ena kon strävar efter att sjunga sönder sina stämband. :P
Man tycker ju att pappa borde ha tänkt på att skriva in kravet "minst en söt kalv varje sommar" i kontraktet med ko-ägaren. Haha! :)
Imorn blir det att hålla igång hela dagen, samt ändå försöka gå igenom min dagliga dog snokande på Arbetsförmedlingens hemsida efter jobb. Man får ju inte ge upp. Eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Ammi

Jag håller med , minst en söt kalv, det är ett måste. ´Ha,ha du är för rolig. Ha det bra i T-torp idag och fostra lite på skrik-kon. Puss

2011-05-16 @ 07:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0