Katastrof

Jag kommer ihåg en tid när vår lägenhet var ren, fin och organiserad. Exakt hur längesen detta var kan jag tyvärr inte sätta fingret på.

Jag vet med stor säkerhet att vi städade en gång, men sen kom det en vecka med massa planer, sen kom ett besök från mamma, sen kom det en fest vi åkte iväg på, sen var jag hemma i Småland en halv evighet (kaoset i Daniel tar över när jag inte är hemma och kväver det), sen hälsade min syster på, sen var det fest hos min andra syster, sen var det en bakfull slödag, o sen kom surfsäsongen igång (=Daniels surfgrejer o våtdräkt ligger o luktar unket havsbajs o sprider gräs o skit över halva lägenheten) och så slog min lamhet till.

Det ligger alltså kläder (från all packning och uppackning) överallt, tillsammans med förberedelser inför SRF, typ ölflak, spritflaskor, sovsäckar, luftmadrass och massa allmänt stök. Och jag ORKAR inte ta tag i det. Alltså kollar jag lite jobb, sen till gymet o sen matshopping. Stöket tar vi tag i till helgen. Eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Ammi

Ja, nu måste du ha hjäjp att städa´, det tar ju en hel dag , haha. Kramar

2011-05-25 @ 21:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0