Kissrör

Nämnde jag förresten att jag har urinvägsinfektion och får äta andra piller varje dag nu istället för helvetesmedicinen? Jojomän, the good news just keep on coming!! :P

Hur som helst så fick jag gå o hämta ett litet rör fån labbet på vårdcentralen som jag skulle kissa i följande morgon, innan jag gick till läkaren. Alla vill åt mitt urin nu för tiden. Det måste va det som kallas flytande guld.

Nu försvann jag lite från mitt fokus, det jag tänkte säga var följande: Det där jädra kissröret är ju helt löjligt litet!!!
Hur är det meningen att jag ska kunna pricka ett litet hål som är mindre än 1 cm i diameter utan att kissa på mig själv samtidigt?

Jag beklagade mig lite för Daniel som inte alls såg detta som ett problem (surprise!).

"Men du får väl kissa i nåt annat o hälla över det i röret", tyckte han.

Som vadå?!?!? Jag ska kissa i ett decilitermått? Ett dricksglas? EN JÄVLA TILLBRINGARE?!?!
Jag föredrar att ha våra köksartiklar okissade, så även mina händer. Men va fan, vad doktorn säger det gör man, så nog fan lyckades jag pricka röret till slut.



Det äckliga lilla röret i egen hög person. Doktorns utlåtande var förresten "ja, vi får väl se till att pilla i dig lite penicillin då så kanske du blir normal igen". Det känns ju betryggande... Om ni vill ha en läkare som är otroligt flummig, disträ, pratar snabbt, inte ställer några frågor och gillar att skriva ut piller så kan jag rekommendera en, bara slå en signal. Nåde den pajasen om det inte blir bra nu, han verkar ju inte direkt bry sig...

Kommentarer
Postat av: Ammi

Ha, ha , engångsmuggar är bra. Hoppas du blir pigg nu o slipper mer giftiga mediciner. Kram

2011-05-05 @ 18:21:13
Postat av: lova

wtf!!?

jag är uppriktigt ledsen för din skull :(

trist att inte ha nåt jobb att bli sjukskriven från och slippa vara på ;)

2011-05-05 @ 19:08:05
Postat av: Sanna

Du är söt du Lova. :) Jag ska iaf sommarjobba, o hoppas på bättre tur sen!

2011-05-05 @ 19:50:44
Postat av: camila

nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej hej

nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej

nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej

nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej

nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej

nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej

nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej

nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej

hon är jätte ful lova

2012-02-05 @ 16:26:12
URL: http://wwwaromabutiken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0