Hemköp

Jag har två åsikter om Hemköp här i Mölnlycke som jag känner ett omedelbart behov av att behöva lufta, hoppas de läser detta. Lite av en hiss och diss, ris och ros, smeka och piska- vad du nu själv föredrar.

1. TACK, för att ni äntligen har köpt in Toppits Quick Tops- eller Toppits hattarna, som jag kallar det. Jag vet inte hur jag har kunnat leva utan dem innan. Man vet att något verkligen förenklar vardagen när Daniel börjar plocka i ordning i köket helt SPONTANT!! :P

2. Ni borde GENAST avskeda den människan som kom på den inte så briljanta idén att ställa er lilla godis-ö precis bredvid fiskdisken. Där går man i godan ro och ska plocka ihop sin lördagsgodispåse, öppnar luckan till favoritgodiset,  börjar sniffa och... UUUÄÄÄCCCK! Äcklig jävla fisklukt!!! Jag tror faktiskt inte ens att folk som (av någon konstig anledning) faktiskt gillar fisk skulle vilja ha fisksmakande (eller luktande) lördagsgodis.





De underbara hattarna som är beroendeframkallande. KÄRLEK!!! Jag hånskrattar numera åt vanligt, äckligt, krångligt plastfolie. Mohahhahahhaha rakt i nyllet på den äckliga rullen bara.

Kommentarer
Postat av: Ammi

Vilken tur att du hittade dem! Ha, ha , fisk som är så smaskigt! Kram

2011-12-03 @ 21:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0