Kära Tomten

Kära Tomten,
jag ville bara belysa det faktum att jag har gått upp idag (lördag) innan klockan sju, för att åka iväg och hjälpa min kära far att räfsa löv, då han är lite krasslig. Detta efter en arbetsvecka med mycket övertid och lite tid för sömn för min del. Snälla se till att denna goda gärning läggs till på mitt godhetskonto inför kommande julsäsong. Jag kräver inte något speciellt som kompensation, men jag skulle bli jätteglad för ett par skor. Till exempel ett par enkla stövletter från Christian Louboutin, inget mer än så.
Dessa skulle gå bra till exempel.

Varma hälsningar,
Sanna Blomkvist

Kommentarer
Postat av: Ammi

Ja, du är ju verkligen värd dem , men de ser dyra ut. En liten samvetsfråga??? Hur många skor har du? Men fina är de. Men vem vet, att osjälviskt ställa upp en lördag ger poäng.Puss

2011-11-05 @ 08:49:23
Postat av: Jessica

HAHAHAHAHAHA!!!!!!! :)

2011-11-05 @ 22:25:31
URL: http://himlagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0