Smygare

Idag har jag smyginrett lite i mitt hem. Råkade glömma *host* att rådgöra med Daniel i den frågan, eftersom jag har gått och dreglat över denna i över 1 år. Nu har jag helt enkelt gjort en Maria Montazami = jag ställde dit min überfina lykta utan att säga nånting till min kära sambo, och hoppas att han inte ser den utan bara undermedvetet vänjer sig vid den och börjar älska den lika mycket som jag. Haha! :P




Min fantastiska lykta som fick bo bredvid vinstället. :)

De enda skillnaderna är väl att mitt hem inte är riktigt lika överbelamrat som Marias, (vilket gör det aningen svårare att gömma den, haha!) samt att min lilla inredningsdetalj inte kostade typ 3000 dollar, utan snarare 300 kronor. :P Hur som helst, I LOVE IT!

Kommentarer
Postat av: Ammi

Oh , vad fin den är , passar i ert hem. Jag tror att D. också kommer att tycka om den. Puss

2011-11-29 @ 15:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0