Aj då

Efter min första vecka på nya jobbet så är jag väldigt många saker. Jag är trött men glad, jag är förväntansfull men lite orolig. Men mest är jag tacksam och lycklig. ÄNTLIGEN!

Det känns som att jag har hamnat på ett ställe där jag passar, de som jag jobbar är hur trevliga och snälla som helst och jag känner att jag kan göra något som jag är bra på. Jag hoppas att det kommer bli ett ställe där jag kommer trivas och kunna stanna, för att kunna påbörja mina planer, börja rida igen, spara och planera. Jag vill så gärna!!

Tyvärr verkar det som att jag har lyckats hålla förkylningen borta hela veckan bara genom att helt enkelt inte ha tid eller ro att känns något. Så fort jag satte nyckeln i låset hemma igår fick jag sjukt ont i halsen och huvudet, och jag känner mig inte alls speciellt bra efter en natt med väldigt dålig sömn. Det blir en lugn helg med massa halstabletter och så hoppas jag att det blir bättre.

Daniel är iväg och byter tak hos sina föräldrar, jag hade tänkt följa med och iaf titta på, men just nu prioriterar jag att bli frisk istället... Fast det är extremt tråkigt att sitta ensam hemma inne i lägenheten nör solen skiner ute. :P
Menmen, man kan inte få allt, haha!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är så kul att höra att du trivs på jobbet! Det är du verkligen värd! Krya på dig nu pums! Puss

2011-10-16 @ 09:18:40
URL: http://himlagrisen.blogg.se/
Postat av: Ammi

Roligt med jobbet, det är som gjort för dig , tror jag. Krya på dig och ha en rolig jobbvecka. puss

2011-10-16 @ 20:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0