Bright n Early

Vaknade klockan sju när Daniels larm gick igång. Kul. Han är iväg och fixar tak, jag har redan tittat på massa dåliga avsnitt av komedier på tv samt varit en kortis på gymet och sen till Hemköp för att köpa kvällens starkdryck (Pepsi Max).

Fick min dos av skadeglädje när det jobbiga barnet i kön på Hemköp skrek, o höll på att jävlas rent allmänt, för att sedan  (när mamman försökte gulligulla fram fred och jag kände för att strypa ungjäveln) kasta in sin kära mors bilnyckel långt åt helvete in under kassorna. Mohahahaha! tänkte jag då och skuttade glatt iväg.

Ska väl försöka ta tag i mitt liv, duscha och plocka i ordning lite kanske. Blir nog en bra lördag tror jag. Snart är det förresten löning och jag har redan firat lite tidigt genom att boka in mig på en träning på Råda Ridklubb på måndag kväll. Nervös? HELL YEAH! Tror jag dör litegrann snart. Men jag hoppas, hoppas, hoppas att det ska gå bra och va roligt!!! Iiiihhhh!

Kommentarer
Postat av: Ammi

Jag bara undrar ; varför får barn ha bilnycklar? Den tanken skulle jag aldrig kommit på. Då kan de gärna ha det , föräldrarna. Lycka till med ridningen! Puss

2011-10-24 @ 17:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0