Helpi!

Ja herre min get, nu har jag tänkt och gjort så mycket på sista tiden att jag inte har orkat tänka eller göra något på bloggen. Men jag skippar tjafset och nämner det viktigaste- JAG HAR FÅTT JOBB!!!

Behöver jag ens säga hur bra det känns att alla dessa timmar med intervjuer, resor fram och tillbaka, kvällar och nätter med oro och funderingar för en gångs skull inte bara var för gäves?!?
Och DESSUTOM så fick jag köra ett stort fett långfinger rakt upp i ansiktet på Komet, som efter att ha lovat mig arbete och bättre uppdrag helt sonika sa upp mig (och många, många fler) helt spontant utan förvarning (pga arbetsbrist), innan vårt uppdrag ens var klart. IN YOUR UGLY  FACE ville jag skrika i telefonluren efter att jag hade fått beskedet om mitt nya jobb, men det gjord ejag självklart inte. :P Haha! Liiiite självbehärskning har jag iaf.

Hur som helst, imorgon börjar jag det nya jobbet och jo, lite nervös är jag. Mest för att jag inte riktigt vet exakt vad jag ska göra eller vad som väntar, men samtidigt känns det så otroligt bra!!!
Min söta pojkvän har troget guidat mig till rätt adress så jag ska slippa att vara nervös för att köra fel, och jag sitter nu och försöker komma in i något typ av zen-mode för att klara kvällen och samla mig inför det som komma skall.

Jag är ganska glad för att jag kunde dricka öl och vara glad med gamla kollegor igår och blev distraherad med dop och följande festligheter idag, så att jag inte har allt för mycket tid för att stressa upp mig själv. :P

Jag har bara ett par sista funderingar nu:
1. Är det verkligen okej att ha en "Ingen reklam, tack"-skylt när man jobbar för Svensk Direktreklam?
2. Hade jag fått jobbet om jag sa att min största motivation var att få pengar till att köpa skor och kunna börja rida igen? :P
3. Betyder mitt jobb att jag kanske kan få sluta känna mig som en pensionär som bara sitter hemma (jämfört med mina söta päron som har blivit värsta globetrotters såhär på äldre dagar!) och faktiskt få åka nånstans då o då? Hoppas kan man ju!



Såhär spänd är jag inför morgondagen! :P Haha...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, det kommer att gå så bra så! Du är ju bäst liksom så vad kan gå fel? Var lyhörd och stark! Puss på diG!

2011-10-09 @ 21:07:02
URL: http://himlagrisen.blogg.se/
Postat av: Ammi

Haha sötis , ja,det kommer att gå jättebra. Lycka till! Puss

2011-10-10 @ 19:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0