Besatt?

Jag måste erkänna en sak. Jag börjar bli lite orolig för min mobil, jag misstänker nämligen att det kan vara besatt.
Till exempel så skriver den gärna helt spontant in "Zaire" i mina meddelanden, men kan inte ordet "krok".
När jag försöker skriva "Nordstan" vill min mobil ändra det till "mordoffer".
När jag försöker skriva "hålla" så föreslår den "hakkors".
Och nu senast så fick den mig att skriva att jag letade efter min börsnotering istället för min borste.
Min fråga är självklar- Vad vill den tala om för mig? Är den nazist? Försöker den varna mig? Vill den att jag ska börja investera i aktier?
Om den nu så gärna vill säga mig någonting så skulle jag helt klart uppskatta om den kunde vara lite tydligare. Jag menar, är den tillräckligt avancerad för att kunna hantera facebook, google, gps-grejer och videoklipp så borde den kunna åstadkomma åtminstone en hel tydlig mening också! :P



Väldigt gammal bild. Men den enda jag kunde hitta där jag såg ehh... Ja, iaf typ förvirrad ut på. :P

Kommentarer
Postat av: Ammi

kan trösta dig med att grismobilen ger mig väldigt konstiga alternativ ibland också. Kram

2011-09-23 @ 22:37:02
Postat av: lova

åh vad glad jag blir att någon (du) kan få mig att skratta högt på morgonen!!!

2011-09-24 @ 09:05:20
Postat av: Sanna

Allt för dig Lova! ;)

2011-09-24 @ 20:56:54
URL: http://minxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0