Sjuk

Jag skyller allt på min pojkvän. Han  va sjuk hela förra veckan och idag när jag vaknade var jag död. Kände det egentligen redan igår tror jag, men tog det för söndags-seghet. Gick till jobbet, kallsvettades, frös, svettades, hade ont i huvudet- gav upp.
Typiskt att man ska må dåligt precis när man inte över huvud taget är förkyld i övrigt. Jag är knappt snorig, hostar bara lite, nyser inte och har inte ont i halsen. Snacka om att känna sig som en mes när man går hem från jobbet då liksom...
Jaja, jag har tagit alvedon mot febern och huvudvärken, så snart de har verkat ska jag lägga mig och sova en skvätt och hoppas på snabb återhämtning.
God natt!

Kommentarer
Postat av: Ammi

Nästa gång kanske du smittar honom , haha!! Ta hand om dig! Kram

2011-09-26 @ 18:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0