Djurhelg

 
 
I helgen hade vi besök, och inte vilket besök som helst heller, min Madde kom och hälsade på och med sig hade hon sin katt! :) Hon och Iza bodde här från fredag till söndag, och Sylvester blev helt slutkörd så mycket försökte han leka!!
Iza är en liten och ganska rädd katt, men de började (efter mycket förföljande för Sylvesters del) leka litegrann och hälsade utan att någon fräste. Haha!
I övrigt så har vi druckit vin, tjötat, skrattat, kollat film och nördat ner oss i djurtemat. Madde behövde stallshoppa (alltså inte bara för att hon kände för nya ridbyxor utan för att faktiskt inreda ett stall) så vi avverkade både Börjes, Hööks och MyOne på en dag. Jag köpte en stalltröja för halva reapriset samt placklösande tandkräm till Sylvester, Madde köpte... Ehhh... Typ hela affärerna. Hon vann, kan man säga. :P
 
Sylvester försöker sitt allra bästa för att charma tjejen... :P

Skitungen själv hostade/kräktes förresten upp sitt avmaskningspiller med vilje idag. Jag svär på att han gav mig Onda Ögat efteråt. Nu har jag beslutat att det blir Daniels uppgift att prata allvar med honom imorgon, sådär man till man som jag inte kan göra. Tur för pälsbollen att han är söt.
 

Jooohoo, du ääälskaaaar miiiiig!!
 
I övrigt så är jag inne på andra veckan på jobbet efter semestern. Jag överlever, men det tar emot ibland. Jag hoppas dock på att få en del förändring med början nästa vecka. Vågar inte hoppas för mycket, men jag har en plan som kan göra en hel del bättre för mig.
Nu ska jag göra det bästa av måndagen- läggga mig i ett varmt bad med en Dan Brown bok. På onsdag ska jag till stallet för att rida Lancelot- äntligen är han hemma igen! :)
 

Kommentarer
Postat av: Jessan

Hihi, han är ju för söt den lilla plutten! Hit gick det med pillret sen då?

2013-08-17 @ 09:13:55
URL: http://himlagrisen.blogg.se
Postat av: Ammi

Jaaa, vad han är sööööt,,,,,,

2013-08-18 @ 11:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0