Aneby

Ja, igår avklarade jag första arbetsdagen i Täringstorp med pappa, nu känns det att det är semester på riktigt! :P
Idag står det ladugårdsmålning på schemat, och jag tänkte att ni skulle få ta del av min hemskt fina "dagens outfit":




Tröja: sönderklippt häst-tshirt från nånstans långt in i garderoben i förrådet.
Shorts: avlagda Adidas av äldre herrmodell, också från nånstans långt in i garderoben i förrådet.
Skor: rosa foppatofflor som en gång tillhörde mamma, numera boende i en bortglömd plastback i förrådet.
Tyvärr tror jag att det kan bli svårt för alla er som vill "sno stilen", då det mesta av denna outfit kräver att man har föräldrar (med något tvivelaktig klädsmak... ;) )som aldrig slänger något som fortfarande kanske eventuellt går att använda.

Detta matchar jag med uppfäst lugg och solkrämsglansigt ansikte. Spontant känner jag såklart att det är det snyggaste jag har varit sedan Dackefejden!
Eftersom min mamma med våld har smort in mig med tredubbla lager solkräm med SPF 50 så är det väl bäst att jag ger mig ut och jagar iväg pappa så vi får nånting gjort. Solen är härlig och rö'färgen kallar på mig!!

Kommentarer
Postat av: Ammi

snygga foppatofflor, haha , kram

2013-07-11 @ 21:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0