Mys

Idag var en utedag. Först åkte jag till Tjuvkil, motionerade och myste med Lancelot och sedan vidare till Sara med mor för att åka och spana efter svampar. Vi konstaterade att det var för torrt för svampar i skogen där vi var och åt glass i Eriksberg istället. :)
Snart har jag och Daniel införskaffat och fixat allt inför resan på fredag, då åker vi till Tunisien och Sylvester får lyxsemester hos min kollega i en vecka. Wiiiiieee!!!


Myshästen som ville stå och pussas vid grinden när jag släppte ut honom i hagen igen, gräs och kompisar var visst andraprio då. Underbara djur! :)

Kommentarer
Postat av: Ammi

Älsklingshästen förstår jag. han ser ju mysig ut!!!
kram

2013-07-18 @ 22:50:04
Postat av: Jessan

Åh, Sötisen! Va varm i hjärtat man blir då!

Svar: Ja, djur är bäst!
Minxx

2013-07-21 @ 09:57:57
URL: http://himlagrisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0