Överraskning

 
 
 
 
 
 
 
För ett tag sen hittade jag en klöspelare på rea på en webshop- perfekt tänkte jag och Daniel då, jättebra att ha en extra att lämna av hos kattvakter. Vi läste nog inte så noga på beskrivningen dock, för när jag skulle hämta upp paketet på Hemköp idag fick jag något av en chock- paketet gick knappt in i bilen! ( detta trots nerfällda baksäten och att jag vek ner och tryckte fram passagerarsätet) Jag fick en smärre skrattattack på parkeringen, och nu när den är monterad kan jag inte riktigt släppa tanken på att den ser ut mer som en skum fallossymbol med fluff än en klöspelare. Jaja, Sylvester verkar glad och nöjd iaf! :)
 
Glad katt och mastodontmonstret till klöspelare! :P
 

Kommentarer
Postat av: Ammi

Ha, ha , ja han ser mycket nöjd ut. kram

2013-07-09 @ 22:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0