Snart dags

 
 
Jepp, nu är det snart dags för mig och sambon att ge oss ut på äventyr, ikväll går planet tilll Tunisien.
Eftersom jag är en tönt så var jag ute med fnutt jättelänge igår och gick upp tidigt idag för att umgås med skitungen för att förbygga abstinens (mest min skulle jag tro, Sylvester kommer ha det jättebra och bli bortskämd till tusen på sin semester!).
Packningen är mer eller mindre klar efter mycket garberobsrotande, lägenheten är dammsugen och i hyfsat skick och om ett par timmar åker vi iväg till min kollega för att installera katten där.
För att alla ska förstå vad det är för underbar liten fluffig sak jag har separationeångest för så slänger jag in några Sylvester-bilder från gårdagens promenad också.
Kanske hörs vi i utlandet om de har moderniteter som internet där vi bor. :)
 
Spana på sten, jättekul!
 
Mmmm, mysigt cemetrör.
 
Hohoooo, är det någon hemmaaaaaa?
 
Vadå "ingen som bor här"? Det är jättefint ju!
 
Här kan jag va.
 
Hihihihi, jag är högre än matte!!
 
Okej, inte från promenaden, bara en bonusbild för att visa hur extremt gullig han är. Och nej, jag är absolut INTE det minsta partisk i min bedömning av min katts gullighet.
 
Hepp hepp!
 

Kommentarer
Postat av: Ammi

Vilka underbara bilder, förstår att du kommer att längta till er söta kisse. Men han har ju också semester. Ha det så himla gott! Kram

2013-07-19 @ 12:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0